Näsin terveysaseman puhelinliikenne on ruuhkautunut
Terveysaseman ajanvaraus- sekä Omatiimin puhelinlinjat ovat ruuhkautuneet. Molemmissa linjoissa käytössä olevasta takaisinsoittopalvelussa voi olla useamman päivän viive.
Uutista päivitetty 19.2.2025.
Jonoa puretaan vielä kuluvan viikon aikana.
Päivystyssoitot hoidetaan saman päivän aikana, valitse kuitenkin päivystyslinja vain päivystyksellisissä asioissa
- Jos tilanne on kriittinen, soita 112.
- Voit myös tulla suoraan terveysasemalle jossa tehdään hoidontarpeen arviointi
- Soita vain kerran ja jää odottamaan takaisinsoittoa. Jokainen soitto on käytävä läpi yksitellen eivätkä samasta numerosta tulleet soitot kumoa toisiaan, vaan ruuhkauttavat järjestelmän.
- Voit myös käyttää sähköisiä palveluja HyVä-digiä ja Omaolo -palvelua
Pahoittelemme tilannetta.