Siirry sisältöön
HyVä-digi Hae sivustolta

Etävastaanotto

Etävastaanotto on sujuva ja luotettava vaihtoehto perinteiselle käynnille. Säästät aikaa ja vaivaa kun kulkeminen ja parkkipaikan etsiminen jää pois. Etävastaanottoa varten tarvitset mobiililaitteen tai tietokoneen sekä toimivan nettiyhteyden.

Etävastaanotto toimii ainoastaan ajanvarauksella.

Etänä voidaan järjestää sellaiset vastaanotot, jotka eivät vaadi fyysistä tutkimista. Mukaan ovat tervetulleita myös asiakkaan omaiset tai tukihenkilö. Asiakastiedot käsitellään ja kirjataan yhtä luottamuksellisesti kuin kasvotusten pidetyllä vastaanottokäynnillä.

Etävastaanoton maksu peritään voimassa olevan asiakasmaksuhinnaston mukaisesti niissä palveluissa, joita asiakasmaksu koskee. Näissä palveluissa myös peruuttamattomasta ja käyttämättä jätetystä palvelusta peritään maksu. Peruuttamattomaksi poisjäänniksi katsotaan, jos ammattilainen ei saa asiakasta kiinni varatulla ajalla puhelimitse. Kysy tarkemmin hinnastosta kunnastasi.

Valmistautuminen etävastaanotolle

Osallistu varatulle etävastaanotolle rauhallisessa ympäristössä, jossa voit keskustella henkilökohtaisista asioista eikä taustamelu häiritse. Tarvitset joko mobiililaitteen tai tietokoneen, web-kameran ja kuulokkeet mikrofonilla.

Liittyessäsi mobiililaitteella, lataa itsellesi maksuton VideoVisit Live Meet -sovellus Google Play -kaupasta tai App Storesta ennen ensimmäistä etävastaanottoa.

Liittyessäsi tietokoneella et tarvitse erillistä sovellusta, käytä selaimena Chromea, Firefoxia tai Edgea.

Jos huomaat ennen varattua aikaa, että yhteys tai laitteesi ei toimi, ja joudut muuttamaan tehtyä ajanvarausta, ota yhteyttä ajan varanneeseen yksikköön.

Liittyminen etävastaanotolle

Kun sinulla on aika varattu etävastaanotolle, toimi näiden ohjeiden mukaan:

Jos etäyhteys katkeaa vastaanoton aikana, odota rauhassa. Ammattilainen ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse.