Lapsiperheiden asiakasohjaus
Tämän sivun sisältö
Lapsiperheiden asiakasohjaus vastaa sosiaalipalveluihin liittyviin kysymyksiin. Voit soittaa asiakasohjaukseen, jos olet hyvinvointialueen asukas tai ammattilainen. Ota yhteyttä esimerkiksi, jos olet huolissasi itsestäsi tai läheisestäsi.
Asiakasohjaus on tarkoitettu uusille asiakkaille. Voit tulla asiakasohjauksen kautta sosiaalipalveluiden asiakkaaksi. Ota yhteyttä omaan työntekijääsi, jos olet jo sosiaalipalveluiden asiakas.
Ota yhteyttä asiakasohjaukseen esimerkiksi, jos
- perheelläsi on kriisi
- teillä on vaikeuksia rahan kanssa
- teillä on vaikeuksia asumisen kanssa
- olet uupunut
- lapsellasi on vaikeuksia kotona tai koulussa
- olet huolissasi riippuvuuksista, väkivallasta tai rikollisuudesta.
Asiakasohjaus ottaa vastaan lastensuojeluilmoituksia. Autamme ilmoituksen tekemisessä. Arvioimme myös, millaista apua perhe voi tarvita.
Asiakasohjauksen yhteystiedot
Lapsiperheiden asiakasohjaus
lapsiperheidenasiakasohjaus@itauusimaa.fi
Aukioloajat: maanantai –perjantai kello 9–15
Lähetä asiakastietoja ainoastaan Turvapostilla! Tältä sivulta löydät ohjeet Turvapostin lähettämiseen.
Voit myös täyttää sähköisen yhteydenottopyynnön. Olemme silloin yhteydessä sinuun. Täytä ilmoitus sähköisten lomakkeiden sivulla.
Iltaisin tai viikonloppuna soita sosiaali- ja kriisipäivystykseen numeroon 019 5600 150. Lisätietoa löydät sosiaali- ja kriisipäivystyksen sivuilta.
Lastensuojeluilmoitukset
Tee lastensuojeluilmoitus lomakkeella ja lähetä se meille. Voit valita lomakkeesta sähköisen tai tulostettavan version. Lomake löytyy Lapsiperheiden palvelut -otsikon alta lomakesivulta. Pääset tästä linkistä lomakkeelle (ei selkokielinen).(siirryt toiseen palveluun)
Lähetä tulostettava lomake osoitteeseen Lapsiperheiden asiakasohjaus, Taidetehtaankatu 4 C, 06100 Porvoo.
Lue lisää lastensuojeluilmoituksista lastensuojelun sivulta.