Siirry sisältöön
HyVä-digi Hae sivustolta

Lapsiperheiden asiakasohjaus

Lapsiperheiden asiakasohjaus vastaa sosiaalipalveluihin liittyviin kysymyksiin. Voit soittaa asiakasohjaukseen, jos olet hyvinvointialueen asiakas tai ammattilainen. Ota yhteyttä esimerkiksi, jos olet huolissasi itsestäsi tai läheisestäsi.

Asiakasohjaus on tarkoitettu uusille asiakkaille. Voit tulla asiakasohjauksen kautta sosiaalipalveluiden asiakkaaksi. Ota yhteyttä omaan työntekijääsi, jos olet jo sosiaalipalveluiden asiakas.

Ota yhteyttä asiakasohjaukseen esimerkiksi, jos

Asiakasohjaus ottaa vastaan myös lastensuojeluilmoituksia. Autamme ilmoituksen tekemisessä. Arvioimme myös, millaista apua perhe voi tarvita.

Asiakasohjauksen yhteystiedot

Lapsiperheiden asiakasohjaus

019 5600 151

lapsiperheidenasiakasohjaus@itauusimaa.fi

Aukioloajat: maanantai –perjantai kello 9–15

Lähetä asiakastietoja ainoastaan Turvapostilla! Tältä sivulta löydät ohjeet Turvapostin lähettämiseen.

Voit myös täyttää sähköisen yhteydenottopyynnön. Olemme silloin yhteydessä sinuun. Täytä ilmoitus sähköisten lomakkeiden sivulla.

Kiireellisissä asioissa soita sosiaali- ja kriisipäivystykseen numeroon 019 5600 150. Lisätietoa löydät sosiaali- ja kriisipäivystyksen sivuilta.

Lastensuojeluilmoitukset

Tee lastensuojeluilmoitus lomakkeella ja lähetä se meille. Voit valita lomakkeesta sähköisen tai tulostettavan version. Lomake löytyy Lapsiperheiden palvelut -otsikon alta lomakesivulta. Pääset tästä linkistä lomakkeelle (ei selkokielinen).(siirryt toiseen palveluun)

Lähetä tulostettava lomake osoitteeseen Lapsiperheiden asiakasohjaus, Taidetehtaankatu 4 C, 06100 Porvoo.

Lue lisää lastensuojeluilmoituksista lastensuojelun sivulta.